قانون مسابقات استقامت سواركاری منطبق با قوانین بین المللی است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'شیرین سالارتاش' روز جمعه درحاشیه برگزاری مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور در مجموعه تفریحی چادگان از توابع اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: پیش از این مسابقات استقامت سواركاری كه در سطح كشور برگزار می شد به صورت لیگ نبود اما با حضور 'احمدرضا چراغی' به عنوان رییس كمیته استقامت فدراسیون سواركاری این مسابقات به صورت لیگ راه انداز شده است .

وی با اشاره به اینكه اجرای قانون مسابقات استقامت به صورت مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد، اظهارداشت: هنوز چندین مسابقه باید برگزار شود تا سواركاران با قانون جدید آشنا شوند.

سالارتاش گفت: لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور در شش مرحله برگزار خواهد شد كه هر دو ماه یكبار یك مرحله آن انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ استقامت سواركاری در چادگان تصریح كرد: مرحله بعدی این مسابقات قرار است به میزبانی كرمان برگزار شود.

سالارتاش درباره حضور بانوان در این رشته ورزشی تصریح كرد: پیشرفت بانوان در این رشته ورزشی در سطح جهان بیشتر از آقایان است.

وی با بیان این جمله كه ، بانوان ایرانی در این رشته ورزشی از توانایی بسیار خوبی برخوردار هستند ، افزود:‌ اما متاسفانه حضور چشمگیری در سواركاری ندارند و فدراسیون هم درصدد فراهم كردن حضوربیشتر بانوان در این رشته ورزشی است.

وی در باره اعتراض تعدادی از سواركاران شركت كننده در این مسابقات به قوانین اعمال شده، گفت: اطلاع رسانی درباره قوانین جدید لیگ استقامت سواركاری ضعیف بوده و این وظیفه هیات های سواركاری استانهاست كه ورزشكاران را با قوانین جدید آشنا كنند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور با حضور 59 سواركار مرد و زن، روز جمعه در مانژ سواركاری مركز تفریحی' چادگان' اصفهان آغاز شد.

سواركاران در این دوره از مسابقات كه به مدت یك روز برگزار می شود، در مسافت های20، 40، 60 و 90 كیلومتر به رقابت می پردازند.

در بخش20 كیلومتر هشت نفر، در بخش40 كیلومتر هشت نفر، در بخش60 كیلومتر بزرگسالان و غیربزرگسالان10 نفر و در بخش80 كیلومتر بزرگسالان 35سواركار شركت دارند.

اسب های شركت كننده هر20 كیلومتر توسط دامپزشكان، معاینه و آزمایش جسمانی می شوند.

شهرستان چادگان با 31 هزار و147 نفر جمعیت در یكصد كیلومتری غرب اصفهان واقع است.

ت/7132/1011**1601





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: